2011. július 31., vasárnap

Automata Önfelhúzó férfi Karóra. óra - Jelenlegi ára: 6 500 Ft


Vásárlóvélemény - "Két színben vásároltam meg - ezt, és egy arany színűt ugyanebből a sorozatból. Szeretem mindkettőt. Minden önfelhúzós automata óra közül, amivel én eddig találkoztam - és jópárat vettem neten is, és órásnál is - egyik sem közelíti meg ennek a sorozatnak a tökéletes letisztult design-ját, és stílusos külsejét. Akár az ezüstöt, vagy az aranyat választod, egy győztest fogsz viselni a csuklódon. Nekem mindkettő megvan, és már több mint egy éve felváltva használom őket. Ha vigyázol rá, biztos vagyok benne hogy egy életen át szolgálni fog. "
- Nem szükséges akkumulátor, vagy elem
- Nem kell aggódnia az akkumulátor szivárgás miatt
- Powered by a kezed mozgása
- Pontos idő tartása
- Nyugalmi állapotban a működési idő 24 óra!
- Valóban rozsdamentes acél
- Elegáns és drága kinézetű
- Tartós
- Jó minőségű kialakítás
Utóirat:
Rendeld meg mielőtt elfogy!
Nézze meg a többi termékemet is, lehet hogy spórolhat is!
pl : g-shock karóra
Kérem figyelembe venni a következőket:
Szállítási idő 5-20 munkanap, kivételes esetekben lehet több is, mivel a leütés, és a vételár kiegyenlítése után után indul el a holmi külföldről.
Leütés előtt - igazodva a vatera szabályaihoz - nem adunk ki semmilyen kapcsolatfelvételi adatot, így a kérdéseket mindenképp a termékképek alatt található "Kérdezzen az eladótól" gomb használatával ajánlott feltenni, még a leütés előtt.
Viszont ha leütöd, kérlek hogy két napon belül jelentkezz EMAILBEN, a vatera által számodra küldött kapcsolatfelvételi adatok alapján.
A fizetési mód a következő lehet:
- Átutalás (Magyarországi számlaszámra)
- Banki pénztári befizetés (Magyarországi számlaszámra)
- Paypal
- Rózsaszín csekken
Ha leütés után 3 munkanappal nem jelentkezel, elérhetetlen vagy, akkor komolytalannak veszem a szándékot, és semleges értékelést kell adnom.


Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Az aukció vége: 2011-08-04 21:41
. Automata Önfelhúzó férfi Karóra. óra - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése