2011. április 30., szombat

Alkalmi ruha (menyasszonynak is) - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó egy gyönyörű alkalmi ruha, akár menyasszonynak is (én csak az esküvőmre vettem fel)!
Halvány krém színű (ekrü), a felső része hímzett és gyöngyökkel, flitterrel kivarrott.
A szoknya alatt alsó szoknya is van, ami keményítve szép tartást ad. Egy stóla is tartozik hozzá.
A mérete 38-40-es. A szoknya alját felhajtották (el is lett vágva), tehát a hossza adott. Én 160cm magas vagyok, a cipőm kb. 6-8cm magas sarkú volt.
Vannak hozzá pót gyöngyök és flitterek.
Nincs semmi hibája, nem foltos, nem szakadt. Az esküvőm óta a szekrényben volt a ruha, zsákot is húztam rá, vállfán van.
Nekem csak polgári esküvőm volt és utána nem volt lagzi sem, tehát tuti ki van kímélve a ruha.
Minden kérdésre szívesen válaszolok.


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-09 08:44
. Alkalmi ruha (menyasszonynak is) - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése